wtorek, 1 czerwca 2010

plany plany plany

Szanowni i Drodzy,
nasze siły w ostatnim tygodniu zmobilizowaliśmy wokół planowania...dlatego też nie pojawiła się żadna informacja o terminie spotkania-śpiewania. Mailowa burza mózgów i spotkanie projektowe dały zaskakujące rezultaty :)
Na chwilę obecną utwierdziliśmy się w przekonaniu, że chcemy przeprowadzić dwa z naszych wcześniejszych projektów:
1. zaśpiewać w Centrum Onkologii
2. zorganizować spotkania z paniami/panami Ukrainkami/Ukrainami, które/którzy mieszkają w Warszawie i chciałyby/chcieliby się spotykać w czasie tych dwóch miesięcy z naszą grupą Rozśpiewań. Planujemy spotkania rozśpiewaniowo-tłumaczeniowo-refleksyjne skupione nie tylko na współbrzmieniu ale przede wszystkim współbyciu.
Nasz projekt potwierdzony będzie ostatecznie w połowie czerwca, ale jeżeli macie znajome/znajomych z Ukrainy, które/którzy mogliby być zainteresowani naszym pomysłem i spotkaniami, to dawajcie nam znać już teraz. na maila :)

8 komentarzy:

~Hayley pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Kaja pisze...

to co? spotykamy się jakoś w tym tygodniu?

Julka pisze...

może czwartek?

Kaja pisze...

jak dla mnie ok. może pola mokotowskie? :)

Julka pisze...

dla mnie ok.
no to jesteśmy umówione :)
może 17:00?
kto w to wchodzi oprócz nas dwóch?

Kaja pisze...

wrzuciłam info obok. godzinę tylko przesunęłam odrobinę

Wójciak pisze...

Będę próbował dotrzeć. Gdzie/jak mam was szukać, jeżeli będę miał obsuwę?

Iwona pisze...

Pewnie będzie słychać ;-)
Zazwyczaj urzędujemy na polanie, która jest najbliżej - idąc od metra, bardzo blisko wejścia do parku.