poniedziałek, 30 stycznia 2012

UWAGA UWAGA


Rozśpiewania niezmiennie w każdą środę o 19:30, ALE! w tą bliską, ale nie najbliższą (czyli dokładnie 8 lutego) rozśpiewań nie będzie. Na szczęście ogłoszenie nie kończy się na "nie ma i już". Bo oto WARSZTAT jest tak miły, że zaprasza nas w zamian we wtorek - ten bliski, ale nie najbliższy (czyli dokładnie 7 lutego). Niech to będzie szansą dla tych, co zwykle w środy nie mogą, a by chcieli, bo w końcu kto by nie chciał? Na dowód tego jak bardzo wszyscy chcą - zdjęcie ukazujące (wbrew pozorom wcale nie najwyższą) frekwencję.
Podsumowując (albo dla tych, którzy czytają tylko tekst na czerwono): wyjątkowo jednorazowo w następnym tygodniu widzimy się 07.02 zamiast 08.02 (wtorek miast środy) w tych samych godzinach czyli od 19:30 do 22:00. Bywajcie zdrowi i weseli!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że Ci co chcą będą mogli, bez względu na dzień tygodnia :-)
Poszukuję Kasi K., która była na kolędowaniu i napisała mi swojego maila na śpiewniczku. Kasiu! Niestety coś jest nie tak, bo maile, które wysyłam na ten adres, do mnie wracają :-( Mój jest na dole strony, ukryty pod imieniem. Pozdrawiam, Iwona