sobota, 21 marca 2009


przełomowo.

6 komentarzy:

kozica! pisze...

w czwartki NIESTETY mam inny chór i to są stałe próby, więc nie mogę nawet spróbować Waszego (a już zlokalizowałam 2 znajome głosy ;). u mnie wchodzi w grę wtorek, środa i sobota. pewnie nie chce Wam się znowu ruszać terminu ale gdyby więcej osób miało ten sam problem co ja, to proszę o znak! pozdrawiam serdecznie! Olga

Iwona pisze...

Przesunięcie rozśpiewań z wtorku na czwartek było wynikiem kompromisu. Czwartek okazał się najmniej kolizyjnym dniem i na razie tak pozostanie, ale o wszelkich zmianach poinformujemy na blogu :-)
Zapraszamy mimo wszystko - choć nie jesteśmy chórem ;-)
Wszelkie równoległe inicjatywy śpiewacze też pewnie znajdą entuzjastów :-)

Mateusz pisze...

Obiecany plik, potrzebny żeby zapisywać ścieżki dźwiękowe z Audacity - http://downloads.sourceforge.net/lame/lame-398-2.tar.gz?use_mirror=freefr . Wystarczy zapisać go gdzieś na dysku, a przy zapisywaniu, gdy program zapyta o LAME MP3 Encode, należy go mu wskazać. Podrawiam ;)

Agnieszka pisze...

Mam już Zoriuszkę w naszym wykonaniu w formacie mp3. Jak wkleić ją na stronę ? Obawiam się, że format mp3 nie jest akceptowany... :(

Mateusz pisze...

O, super. Możesz ją wrzucić choćby tu - http://www.wyslijto.pl/. Nie trzeba wpisywać nic w pola 'Twój e-mail' itd. Wystarczy kliknąć 'Przeglądaj...', wybrać plik na dysku i nacisnąć 'Wyślij'. Po jakimś czasie pokaże się link do pliku, który zostało już tylko wkleić tu :)

zuz pisze...

nagraliście to ostatnim razem?
ooo....
z gitarką?
...
chce linka chce linka :)
i chce powtórki :)